avatar Ten blog rowerowy prowadzi Doms z miasteczka Zagłębie. Mam przejechane 47778.47 kilometrów w tym 63.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Doms.bikestats.pl

• Sprzęt Merida

Ech... a miało być tak pięknie

Poniedziałek, 30 października 2017 · dodano: 30.10.2017 | Komentarze 4

Wracam ja sobie dzisiaj samochodem do mieszkania i widzę Słoneczko, ale drogi mokre. Myślę sobie za 1-2h jak drogi przeschną coś pokręcimy na rowerku. Jak pomyślałem tak i zrobiłem. Coś jednak chyba mi nie poszło bo już po minucie kręcenia poczułem na sobie krople deszczu, które po 5 minutach były już śniegiem ukraszonym zajebistym wiatrem. Nie poddając się kręcę dalej na Pogorię. Wyszło nawet ponownie Słońce ale niestety na P4 zdecydowałem się na drogę powrotną jak tylko śnieg zaczął znowu walić po oczach. W planach miałem dzisiaj ukręcić jakieś 60km ale za 'mietki' jestem na walkę z taką pogodą.

Kategoria 0-50

gozdi89
| 07:39 środa, 1 listopada 2017 | linkuj To chyba ja jakiś antybiotyk zarzyłem, aby 80 km wykręcić w poniedziałek :D
limit
| 14:23 wtorek, 31 października 2017 | linkuj O tej porze roku pikuś to 5km. Wszystko powyżej 15km to już traktuję jak poważną jazdę :-) To dlatego, że nie lubię obecnych temperatur i wybycie na rower czasem kosztuje mnie dużo walki ze sobą by przemóc odrazę do chłodu. Czekam aż będzie +25 i więcej. Wtedy się super jeździ!
Doms
| 19:01 poniedziałek, 30 października 2017 | linkuj To był chyba mój najkrótszy czasowo i kilometrowo wypad na rower w ostatnich latach. A warunki jak dla mnie koszmar. Ale patrząc na twoje dojazdy do pracy to na pewno nie jeden raz jeździłeś w gorszych, więc dla Ciebie to był tak jakby pikuś :D
limit
| 18:28 poniedziałek, 30 października 2017 | linkuj Jak na te warunki to i tak Ci się sporo chciało :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rdzie