avatar Ten blog rowerowy prowadzi Doms z miasteczka Zagłębie. Mam przejechane 47778.47 kilometrów w tym 63.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Doms.bikestats.pl

• Sprzęt Merida

Pszczyna

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 19.05.2012 | Komentarze 3

Cel: Pszczyna

Trasa: Zagórze-Sosnowiec-Katowice-Tychy-Pszczyna-Goczałkowice-Strumień-Paprociany(Tychy)

Lista obecności: Sześciu wspaniałych

Straty w ludziach i w sprzęcie: Od około 80km zaczęły mnie boleć kolana. Ból był coraz większy nawet pomimo pomocy Ryszarda (ma tyle pary w nogach, że bez problemu był w stanie uciągnąć mnie niemal pod każdą górkę - Respect i wielkie dzięki). Nad jeziorem paprocańskim dzwonię po transport, gdyż nie jestem już w stanie kontynuować jazdy z powodu bólu kolan (zostało jeszcze ok 45km). Po pożegnaniu reszta ekipy rusza w dalszą drogę, którą niestety ja pokonuję samochodem.

Wrażenia: Pogoda znowu dopisała. Trasa wytyczona przez Adama prowadziła głównie mało uczęszczanymi drogami i ścieżkami leśnymi. Był nawet odcinek gdzie drogę dla reszty ekipy musiał wyjeździć Krzychu(jakaś stara zarośnięta ścieżka przy lesie) który zdecydowanie lubi takie klimaty - reszta ekipy chyba nie do końca. Kondycja u mnie jak prawie nigdy była całkiem dobra (znaczy się nie odstawałem tak bardzo jak zwykle). Gdyby nie ból kolan przejechałbym pewnie ok 170-180km. Dzięki wszystkim za wspólną jazdę i do zobaczenia w trasie.