avatar Ten blog rowerowy prowadzi Doms z miasteczka Zagłębie. Mam przejechane 47778.47 kilometrów w tym 63.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Doms.bikestats.pl

• Sprzęt Merida

Pogorie, czyli jazda na lekkim gazie

Wtorek, 1 stycznia 2013 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 6

Pobudka dzisiaj znacznie później niż zwykle z wiadomych przyczyn. Szybki rzut okiem za okno i już wiadomo co mnie czeka. Zaawansowany stopień uzależnienia robi swoje. Zaraz po śniadanku mała wycieczka nad Pogorie. Kółko dookoła IV potem III i do domku. Termometr pokazuje 7 na plusie ale jak dla mnie to nie widzę znacznej różnicy od tego jak było 1 na minusie. Zimny wiatr robi swoje i jazda powyżej 25km/h jest mniej przyjemna. Zatem nowy rok rozpoczęty tak jak należy. Plan jest taki aby kilometrów w nim przybyło więcej niż w zeszłym. Może się nawet uda znacznie więcej gdyż od wiosny w planach dojazd do pracy rowerem przynajmniej raz może dwa razy w tygodniu (30km w jedną stronę). Rozpisałem się jak nigdy. Pozdrowienia dla wszystkich tu zaglądających i nie tylko oraz dużo kilometrów w zdrowiu i pogodzie ducha.
Cad: 77

Kategoria 0-50

Doms
| 10:35 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Dziękuję wszystkim i do zobaczenia na trasie.
nekor
| 09:44 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj Taki wielki opis - coś nie prawdopodobnego........... POZDRO ....
kosma100
| 09:35 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
Potwierdzam - jeździj do pracy CODZIENNIE od wiosny - znam to z autopsji :-)
Pozdrawiam!
t0mas82
| 07:53 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj Wiosna miejmy nadzieje niebawem. Limit dobrze prawi, zaczniesz jeździć to z do 2 razy/tydzień zrobi się codziennie ;-) Dystans do pracy masz akuratny.
Pozdrawiam noworocznie - wszystkiego dobrego!
limit
| 16:46 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Fakt, rozpisałeś się jak nie Ty :-) A do pracy codziennie rowerkiem, codziennie. Wtedy będziesz miał naprawdę solidny przebieg roczny.
avacs
| 12:55 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Do siego!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tazrz